1. Kombi traka za radne fuge (KAB)


Princip djelovanja
KAB profil je traka za fuge s integriranom bubrećom gumom za brtvljenje radnih fuga u betonažama. Baza kombi trake za radnu fugu je visokovrijedan polutvrdi PVC-p materijal i profil od bubreće gume s visokim volumenom ekspanzije. Funkcija brtvljenja kombi trake za radne fuge je u praksi betoniranja višestruko dokazana. Čak i pri velikom pritisku vode su oba elementa za brtvljenje – izbrazdani profil i bubreća guma -uvjerljivo dokazali svoju funkcionalnost. Kombi trake za radne fuge se već godinama uspješno koriste u pročistaćima, bazenima, spremnicima za vodu, podzemnim garažama i stambenim objektima. Odgovarajući dokazi kvalitete stoje vam na raspolaganju.Kombi traka za radne fuge odlikuje se zbog svoje ekonomičnosti, lake upotrebe i sigurnosti. nisu potrebni betonski rubovi ili promjene na oplati
jednostavno, brzo i sigurno postavljanje
- visoka vlastita stabilnost
- role duge 25 m, čime se smanjuje broj spojeva
- nema radijusa savijanja (savijanje u kutovima)
- mala težina (rola od 25 m teži 25 kg)
- nema opasnosti od ozljede uzrokovane oštrim rubovima
- izbrazdanih profila (labirint sustav brtvljenja)
- kružni profil bubreće gume (bubrenje gume kod kontakta s vodom)
Upute za upotrebu pod / zid
Dio za brtvljenje od bubreće gume sprečava dopiranje vode u području poda, a izbrazdani dio za brtvljenje sprečava dopiranje vode u području zida. Ugradnja KAB profila može se izvesti u dva različita vremenska perioda:- prije betonaže ili
- za vrijeme ili kratko poslije betonaže
- Kod postavljanja prije betonaže poda KAB se stavlja direktno na oplatu poda i učvršćuje se spojnicama pri razmaku od 0,5 m.
- Kod postavljanja poslije tj. za vrijeme betonaže poda KAB se utiskuje u svježi beton s postavljenim žičanim vezom. Beton se zatim dodatno sabije.
- Kontrolna traka široka je 2,5 cm i postavlja se na visini od 2,5 cm do 5 cm. Ona služi za određivanje i kontrolu dubine ugradnje. Maksimalnaugradbena dubina profila s bubrećom gumom iznosi 5 cm.
Spojevi se mogu obraditi na više načina:
- Pomoću kvačica koje su izrađene specijalno za kombi trake za radne fuge. Kao temelj služe tri trake od bubreće gume s visokim volumenom ekspanzije, te jake kvačice od 2 mm koje se pomoću krilnih matica spajaju s trakom fuge. Za bušenje trake koristi se kvačica (svrdlo od 5 mm). Trake od bubreće gume su unaprijed probušene i moraju se postaviti kao što je to prikazano nas slici slijeve strane. Krilne matice se čvrsto zavinu rukom. Pomoću kvačica je moguće spojiti unutrašnje i vanjske trake za produljivanjefuga.
- Varenje (profil od bubreće gume mora se prilikom varenja izvaditi iz utora koji se nalazi u području varenja te zatim ponovo postaviti u očišćeni utor).
- Preklapajuće varenje pomoću vrućeg zraka. Preklapanje bi trebalo iznositi oko 5 cm, a izbrazdanost treba ukloniti sa cjelokupne širine. Kontaktna područja se pomoću vrućeg zraka istovremeno rastaljuju i utiskuju jedno u drugo .
- Paralelno postavljanje preko duljine od 50 cm s razmakom od ca 5 cm. (U području vodenog pritiska potrebno je provesti učvršćivanje kopčama ili varenjem).
Upute za korištenje zid / ploča
Dugi krak profila utiskuje se u prvi sloj betonaže sve do kontrolne trake. Beton se naknadno sabija. Bubreća guma se prekriva do betonaže ploče kako bi se izbjeglo neželjeno povećanje volumena uzrokovano kišom.Skladištenje
Bubreća guma se aktivira u kontaktu s vodom, pa ju je potrebno čuvati na zaštićenom, suhom i sigurnom mjestu. Primjer specifikacije:FUGAPLAST kombi – traka za radne fuge za brtvljenje radnih fuga bez betonskog ruba, od PVC-a, meke i s integriranim bubrećin profilom, ukupna širina … mm, uključujući metalni pribor za postavljanje (žičani vez) (2 kom/m) FUGAPLAS tip KAB… Set
Zastupnik: Fugaplast d.o.o. Golatel. 048-833-048
fax 048-833-020